مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه بازدید از یک شرکت دانش بنیان در بجنورد خبر داد:

بکارگیری یک دستگاه دیزل ژانراتور ساخت داخل در دستگاه های حفاری تا سه ماه آینده

از سوی مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت اعلام شد:

 دومین فراخوان نیازهای پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال 1402

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از انتشار دومین فراخوان برای نیازهای پژوهشی شرکت درسال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۶۴۰۴

جام جم آنلاین - خوزستان، محمدعلی بیگ زاده ظهر امروز (سه شنبه 25 مهرماه 1402) دراین خصوص گفت: این فراخوان تحت عنوان طرح تهیه و تدوین دانش فنی، فناوری طراحی و پیاده سازی ثبت نرم افزار تخصصی مهندسی عملیات نمودارگیری سطحی با قابلیت تطبیق با مجموعه های نمودارگیری سطحی است که با همکاری واحد های فنی و عملیاتی شرکت احصا و از طریق پروژه پژوهشی و براساس نظام پژوهش، فناوری و تجاری سازی وزارت نفت اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح ساخت نرم افزار تخصصي مهندسي عملیات نمودارگیري سطحي كه قابلیت تطبیق با تمام يونیت هاي نمودارگیري سطحي با هر نوع نرم افزار بکار رفته را داشته و امکانات نمونه نرم افزارهاي مهندسي عملیات خارجی را به طور كامل تر جهت برنامه ريزي و تحلیل عملیات به صورت يکپارچه دارا باشد و نیز قابلیت كار به صورت برخط و غیربرخط ( Online و Offline ) را دارا بوده و توسط مهندسین عملیات سر چاهي و رؤساي عملیات در دفاتر بتواند مورد استفاده قرار گیرد مد نظر قرار دارد.

بیگ زاده درخصوص ضرورت انجام طرح اظهارکرد: وجود چنین نرم افزاري موجب برنامه ريزي كامل عملیات و نیز كنترل بیشتر و بهتر بر عملیات حفاري چاه هاي مختلف شده و امکانات متنوعي از جمله طراحي نمودارهاي مهندسي و محاسبه معادلات مهندسي عملیات و نیز تهیه گزارش نهايي چاه را به كاربر خواهد داد و برخي از قابلیت هاي اين نرم افزار جزو خدمات الزامي و استاندارد نمودارگیري سطحي است كه مورد توجه كارفرماها می باشد.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: این فراخوان در سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) به آدرس (www.sate.atf.gov.ir) قابل مشاهده است و پژوهشگران می توانند پیشنهاد خود را در قالب فرم پیشنهاد طرح پژوهشی بر روی سایت به آدرس (www.rtd.nioc.ir) تهیه و همراه با نامه رسمی از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه یا رئیس پارک علم و فناوری مربوطه در سامانه ساتع ارسال نمایند.

وی افزود: اطلاعات تکمیلی مربوط به طرح پیش گفته بر روی سامانه قابل دسترس بوده و آخرین مهلت بارگذاری پیشنهادات بیستم آبان ماه 1402 تعیین گردیده و همچنین شماره های تماس06134144320 و06134144358 برای پاسخگویی به پرسش ها اختصاص یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها